Kars Polisevi'nde düzenlenen programa, ilde görev yapan mülki idare amirleri ile aileleri katıldı. Samimi bir ortamda gerçekleşen etkinlikte, görev süreleri boyunca Kars'a sundukları hizmetlerden dolayı vali yardımcıları ve kaymakamlara teşekkür edildi.
Vali Ziya Polat, programda yaptığı konuşmada kamu hizmetinin fedakârlık ve özveri gerektirdiğini vurguladı. Kars'ta görev yapan mülki idare amirlerinin vatandaş odaklı hizmet anlayışıyla önemli çalışmalara imza attığını ifade etti.
Görev yerleri değişen vali yardımcıları ve kaymakamlara başarılı hizmetlerinden ötürü Başarı Belgesi takdim eden Vali Polat, yeni görev yerlerinde de aynı azim ve başarıyla çalışacaklarına inandığını belirterek kendilerine başarı dileklerini iletti. Program, duygusal anların yaşandığı veda töreni ve günün anısına çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.
Haberin Editörü: Okan AVŞAR
İlk yorumu sen yap! Düşüncelerini bizimle paylaş.