2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı'nın 2. dönemi, bugün itibarıyla sona erdi. Nallıhan ilçesinde ilköğretim ve ortaöğretim düzeyinde öğrenim gören öğrenciler, karneleriyle birlikte 3 aylık yaz tatiline çıktılar.
Nasuhpaşa İlkokulunda düzenlenen karne töreninde öğrenciler, tatile çıkmanın sevincini yaşadı. Törene; Nallıhan Kaymakamı Semih Doğanoğlu ve eşi Samiye Doğanoğlu, Nallıhan Belediye Başkanı Ertunç Güngör, Nallıhan İlçe Milli Eğitim Müdürü Ayşe Tetik, AK Parti Nallıhan İlçe Başkanı Fatih Ünal, Milliyetçi Hareket Partisi Nallıhan İlçe Başkanı Ferhat Efe, kamu kurum ve kuruluş müdürleri ile veliler katıldı.
Nallıhan Kaymakamı Semih Doğanoğlu, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının ilçede sorunsuz ve başarıyla tamamlandığını belirterek, karne alan tüm öğrencilere tatillerinin güzel geçmesini diledi. Ayrıca, Milli Eğitim Bakanlığı tarafından yayımlanan 2026-2027 Eğitim-Öğretim Yılı Takvimi kapsamında öğrencilerin 14 Eylül 2026 Pazartesi günü yeniden dersbaşı yapacağı bildirildi.
Haberin Editörü: Okan AVŞAR