2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi nedeniyle Hatay'ın Samandağ ilçesinde karne dağıtım töreni düzenlendi. Bu anlamlı etkinlik, öğrencilerin eğitim yılını başarıyla tamamlamalarının sevinciyle gerçekleştirildi.
Karne dağıtım töreni, Azize Süleyman Yalçın İlk ve Ortaokulu'nda yapıldı. Programa, Hatay Valisi Mustafa Masatlı, Samandağ Kaymakamı Emre Dündar ve İl Millî Eğitim Müdürü Dr. Harun Tüysüz katıldı.
Yetkililer, törende öğrencilerin karne heyecanına ortak olarak, eğitim yılı boyunca gösterdikleri çabayı kutladı. Bu buluşma, hem öğrenciler hem de yöneticiler için anlamlı bir an olarak kayıtlara geçti.
Haberin Editörü: Emrah Aladağ