Çarşamba, 24 Haziran Son Dakika
İzmir 34°C
Dolar
34,5000
Euro
37,5000
© 2026 Yorumla.Net: Teknoloji, Oyun, Blog, Magazin Haberleri
Haber Yazılımı: Aladağ Bilişim

Eren Bülbül’ün (24 Haziran 2017’deki) mesajının üzerinden 9 yıl geçti, anısı Türkiye’de yaşatılıyor

Eren Bülbül’ün (24 Haziran 2017’de) sosyal medyada paylaştığı mesajın üzerinden 9 yıl geçti, Türkiye’nin dört bir yanından vatandaşlar onu rahmet ve minnetle anıyor.

Yayınlanma
Güncelleme
1 Dk Okuma Süresi

Dokuz yıl önce, (24 Haziran 2017) tarihinde Eren Bülbül’ün sosyal medya hesabında paylaşılan ve geniş kitlelerin hafızasında yer eden “Biri de çıkıp demiyor ki Eren iyi ki varsın:)” mesajı bugün hala anılıyor. Bu özel yıldönümünde, Türkiye’nin çeşitli bölgelerinden vatandaşlar Eren’i “İyi ki varsın Eren” diyerek rahmet, minnet ve özlemle yad ediyor.

Türkiye genelinde Eren Bülbül’ün anısı derin bir sevgi ve saygıyla yaşatılmaya devam ediyor. Onun hatırası, sosyal medya paylaşımları ve farklı etkinliklerle canlı tutuluyor.

Haberin Editörü: Okan AVŞAR

Kaynak: Haber Merkezi

İlgili Konular:

Senin de fikrin var mı?

İlk yorumu sen yap! Düşüncelerini bizimle paylaş.