Çarşamba, 24 Haziran Son Dakika
İzmir 34°C
Dolar
34,5000
Euro
37,5000
© 2026 Yorumla.Net: Teknoloji, Oyun, Blog, Magazin Haberleri
Haber Yazılımı: Aladağ Bilişim

Çorum Belediyesi 83 Milyon Liralık Yatırımla 13 Yeni Araç Filosuna Ekledi

Çorum Belediyesi, 83 milyon 45 bin liralık yatırımla aldığı 13 yeni araç ve iş makinesini düzenlenen törenle hizmete sundu.

Yayınlanma
2 Dk Okuma Süresi

Çorum Belediyesi, yaklaşık 83 milyon 45 bin lira tutarındaki yatırımla satın alınan ve hibe yoluyla envantere kazandırılan 13 yeni araç ve iş makinesini düzenlenen törenle hizmete sundu. Saat Kulesi önünde gerçekleştirilen törene protokol üyeleri katılırken, araçlar arasında 4 yeni nesil çöp kamyonu, 1 vinçli çöp kamyonu, 1 süpürge aracı, 1 yer altı çöp konteyner toplama aracı, 39 bin litrelik akaryakıt dorsesi, 1 paletli dozer, 1 asfalt freze aracı, 1 hafif ticari araç, 1 su tankeri arazöz ve 1 motosiklet yer aldı. Bu yeni ekipmanların temizlik, yol yapım, bakım-onarım ve altyapı çalışmalarında aktif şekilde kullanılacağı belirtildi.

Çorum Valisi Ali Çalgan törende yaptığı konuşmada, geçen yıl toplu taşıma araçları ve iş makineleriyle belediye filosunun güçlendirildiğini anımsatarak, yeni araçların şehrin altyapı ve üstyapı hizmetlerine önemli katkı sağlayacağını vurguladı. Belediye Başkanı Dr. Halil İbrahim Aşgın ise altyapıdan üstyapıya, çevre hizmetlerinden kültürel faaliyetlere kadar her alanda şehri geliştirmeye devam ettiklerini belirterek, yeni araçların belediyenin sahadaki gücünü artıracağını ve vatandaşların taleplerine daha hızlı yanıt verilmesini sağlayacağını ifade etti. Konuşmaların ardından İl Müftüsü Şahin Yıldırım tarafından dualar edilip araçların anahtarları protokol üyeleri tarafından ilgili personele teslim edildi.

Haberin Editörü: Okan AVŞAR

Kaynak: Haber Merkezi

İlgili Konular:

Senin de fikrin var mı?

İlk yorumu sen yap! Düşüncelerini bizimle paylaş.