Beypazarı’nda 10 bin 250 öğrenci 2025-2026 eğitim öğretim yılını tamamladı

Beypazarı’nda 10 bin 250 öğrenci, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'nün organize ettiği törenlerle karnelerini alarak yaz tatiline başladı.

Yaşar Tonbak’ın aktardığına göre, Ankara'nın Beypazarı ilçesinde İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından organize edilen karne dağıtım törenleri Rüstempaşa İlkokulu, Akşemsettin Ortaokulu ve Özel İyileştirme Engelliler Okulu'nda gerçekleştirildi.

Başkanlık makamından Kaymakam Ünal Coşkun, Belediye Başkanı Dr. Özer Kasap, AK Parti İlçe Başkanı Halil Etili, Belediye Başkan Yardımcısı Sezai Tolunay, İlçe Milli Eğitim Müdürü Adem Uslu, okul müdürleri ve sınıf öğretmenleri törene katıldı.

Kaymakam Coşkun, öğretmenler odasında yapılan görüşmelerin ardından öğrencilere hitap ederek, tatili hak ettiklerini belirtti ve “Hepinizin iyi tatiller geçirmesini dilerim, gelecek eğitim yılında bir üst sınıfta buluşmak üzere” dileğinde bulundu.

Belediye Başkanı Dr. Özer Kasap da öğrencilere seslenerek, teknolojiyi takip etmelerini ancak yalnızca faydalı olanları kullanmalarını tavsiye etti ve onlara iyi tatiller diledi.

İlçe Milli Eğitim Müdürü Adem Uslu, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona erdiğini ifade ederek, ilçede toplam 10 bin 250 öğrencinin karne alıp yaz tatiline başladığını belirtti. Uslu, karne dağıtım törenlerinin Rüstempaşa İlkokulu, Akşemsettin Ortaokulu ve Özel Engelliler İyileştirme Merkezi Okulu'nda yapıldığını ve öğrencilerin sevinçlerine ortak olduklarını söyledi.

Öğrencilere yaz tatilinde bol bol kitap okumaları ve teknolojiyi bilinçli kullanmaları tavsiye edildi.

Haberin Editörü: Buğra TAŞ

Eğitim Haberleri