Hatay’da resmi kurumların voleybol turnuvasında Kırıkhan İlçe Milli Eğitim şampiyon oldu

Hatay'da resmi kurumlar arasında düzenlenen voleybol turnuvasında centilmence mücadele eden takımlar ödüllerini aldı.

Hatay'da resmi kurumlar arasında düzenlenen voleybol turnuvasında, takımlar sezon boyunca centilmence mücadele ederek dereceye girebilmek için büyük çaba sarf etti. Turnuvanın final maçının ardından gerçekleştirilen ödül töreninde başarılı olan takımlara kupaları ve madalyaları verildi.

Ödül töreninde konuşan Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Bekir Çelik, turnuvaya katılan tüm sporcuları tebrik ederek, “Turnuva boyunca centilmence mücadele eden tüm sporcularımızı tebrik eder, dereceye girerek bizleri gururlandıran şampiyonlarımıza başarılarının devamını dileriz. Bu değerli organizasyonun başından sonuna kadar emeği geçen tüm teknik ekibe, hakemlerimize ve bizleri yalnız bırakmayan sporseverlere teşekkürlerimizi sunarız” ifadelerini kullandı.

Turnuva sonunda sıralama şu şekilde oluştu: Kırıkhan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü birinci olurken, Altınözü İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ikinci, İl Emniyet Müdürlüğü üçüncü ve Defne İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü dördüncü sırada yer aldı. Sporun birleştirici gücünü ortaya koyan bu organizasyon, kurumlar arasındaki dayanışma ve dostluk bağlarının güçlenmesine de önemli katkı sağladı.

Haberin Editörü: Okan AVŞAR

Spor Haberleri