Seyfullah Hacımüftüoğlu, TİMBİR 2. Olağan Genel Kurulu’nda medyanın lekelenmeme hakkına dikkat çekti

MGK Eski Genel Sekreteri Seyfullah Hacımüftüoğlu, TİMBİR 2. Olağan Genel Kurulu’nda medyanın sorumluluğunu vurgulayarak lekelenmeme hakkının öncelikli korunması gerektiğini belirtti.

MGK Eski Genel Sekreteri Seyfullah Hacımüftüoğlu, TİMBİR'in 2. Olağan Genel Kurulu'nda yaptığı konuşmada medyanın görevlerine vurgu yaparak, insanların lekelenmeme hakkının korunmasının öncelikli olması gerektiğini vurguladı.

TİMBİR Yüksek İstişare Heyeti Başkanı olan Hacımüftüoğlu, medyanın topluma karşı sorumluluğunu hatırlatarak, haber üretiminde bireylerin itibarının zedelenmemesine önem verilmesi gerektiğini belirtti. Konuşmasında “Karşımızdaki insanların lekelenmeme hakkını mutlaka birinci sıraya koymalıyız” ifadesine yer verdi.

Bu sözler, TİMBİR 2. Olağan Genel Kurulu sırasında medyanın etik sorumluluklarını hatırlatma amacı taşıdı.

Haberin Editörü: Buğra TAŞ

Gündem Haberleri