Türkiye, ABD'yi 3-2 yendi ama D Grubu'nu son sırada tamamladı

Türkiye, Los Angeles Stadyumu'nda ABD'yi 3-2 mağlup etti ancak 3 puanla D Grubu'nu son sırada tamamlayarak son 32 turuna kalamadı.

Los Angeles Stadyumu’nda gerçekleşen karşılaşmada, Türkiye Milli Takımı ilk yarıyı 2-1 üstün tamamladı. Maç boyunca üstünlüğünü koruyan ay-yıldızlı ekip, mücadeleyi 3-2 kazanmayı başardı.

Milliler, grup aşamasında Avustralya karşısında 2-0, Paraguay karşısında ise 1-0 mağlubiyet yaşadı. ABD’yi mağlup etmelerine rağmen topladıkları 3 puanla D Grubunu son sırada tamamlayarak, son 32 turuna yükselme şansını kaybetti.

Haberin Editörü: Emre Aladağ

Spor Haberleri