Kağıthane-Çeliktepe hattında 14 saatlik planlı su kesintisi duyuruldu

İSKİ, Kağıthane ve Sarıyer'de yarın 14.00-04.00 saatleri arasında sürecek planlı su kesintisi yapılacağını bildirdi.

İSKİ'nin açıklamasına göre, Kağıthane-Çeliktepe isale hattındaki çalışmalar nedeniyle Kağıthane ve Sarıyer ilçelerinde bazı mahallelerde planlı su kesintisi uygulanacak. Kesinti yarın saat 14.00'te başlayıp çarşamba günü saat 04.00'e kadar devam edecek ve toplam 14 saat sürecek.

Su verilemeyecek bölgeler arasında Kağıthane'deki Merkez, Hamidiye, Yahya Kemal ve Seyrantepe mahalleleri ile Sarıyer'deki Ayazağa ve Huzur mahalleleri bulunuyor.

Kesinti, ilgili hattaki müdahale nedeniyle yapılacak olup, çalışmalar tamamlandıktan sonra su dağıtımı normale dönecek.

Haberin Editörü: Okan AVŞAR

Gündem Haberleri