Halkalı-Arnavutköy hattındaki 5 yeni istasyon 3 günde 56 bin 555 yolcuya hizmet verdi

19 Haziran’da açılan Halkalı-Arnavutköy hattındaki 5 istasyon, ilk 3 günde 56 bin 555 yolcu tarafından kullanıldı ve ücretsiz ulaşım 31 Temmuz’a kadar sürecek.

19 Haziran’da hizmete açılan hattın Halkalı-Arnavutköy bölümü devreye girdikten sonra yolcu sayısında önemli bir artış görüldü. Açılan beş istasyona, ilk üç günde toplam 56 bin 555 kişi bindi.

Günlük ortalama yolcu sayısı yüzde 33 artarak 47 bin 762’ye yükseldi. Gayrettepe ve İstanbul Havalimanı istasyonları en yoğun kullanılan noktalar olurken, Halkalı ve Kayaşehir istasyonları da kısa sürede yoğun ilgi gördü.

Halkalı-Arnavutköy hattındaki bu beş yeni istasyonda ücretsiz seyahat uygulaması 31 Temmuz tarihine kadar geçerli olacak.

Haberin Editörü: Emre Aladağ

Gündem Haberleri