Battalgazi Belediyesi Muhtarlık İşleri Müdürlüğü, Eskimalatya Muhtarlar Derneği ve Eskimalatya ve Malatya Gençleri Grubu iş birliğiyle düzenlenen 13. Geleneksel Aşure Etkinliği, Eskimalatya Meydanı'nda gerçekleştirildi.
Muharrem ayı dolayısıyla organize edilen etkinlikte hazırlanan aşureler, alandaki vatandaşlara ikram edildi. Programa katılan yaklaşık 4 bin kişi için aşure dağıtımı yapılarak katılımcılar arasında paylaşım sağlandı.
Battalgazi Belediyesi'nin katkılarıyla hayata geçirilen etkinlik, halkın yoğun ilgisi ve katılımıyla sona erdi. Bu anlamlı organizasyon, bölge halkının bir araya gelerek birlik ve beraberlik duygusunu güçlendirmesine vesile oldu.
Haberin Editörü: Emre Aladağ