Kaymakam Naim Akar, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü öğretmenlerine başarı belgelerini takdim etti

Kaymakam Naim Akar, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü öğretmenlerini başarı belgeleriyle ödüllendirirken eğitime verdikleri önemi vurguladı.

YAŞAR TONBAK/ANKARA/BHA

Kaymakamlıkta, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü personeli öğretmenler, Kaymakam Naim Akar liderliğinde düzenlenen törende bir araya gelerek başarı belgeleri ile ödüllendirildi.

İlçe Milli Eğitim Müdürü Erdi Sungur ile beraber gerçekleşen toplantıda, Kaymakam Akar ilçedeki eğitim faaliyetlerine verdiği önemi dile getirdi. Gençlerin ve çocukların gelecekte önemli roller üstleneceğini belirten Akar, eğitim çalışmalarına destek sağlamayı önceliklendirdiklerini ifade etti.

Erdi Sungur başta olmak üzere tüm öğretmenlere teşekkür eden Kaymakam, başarı belgelerini dağıtarak emeklerini takdir etti.

Haberin Editörü: Buğra TAŞ

Eğitim Haberleri