Yahşihan ilçesindeki imha sahasında yürütülen AR-GE çalışmaları esnasında mühimmatın patlaması sonucu 2 kişi yaşamını yitirdi.
Kırıkkale Valiliği, olay sonrası AFAD ve ilgili kurumların hızlıca müdahale ederek bölgeye sevk edildiğini ve güvenlik önlemlerinin alındığını açıkladı.
Patlamayla ilgili adli ve idari soruşturma başlatıldı ve sürecin ilgili makamlarca dikkatle takip edildiği belirtildi.
Valilik, hayatını kaybedenler için taziyelerini ileterek, vefat edenlere Allah’tan rahmet, yakınlarına başsağlığı diledi.
Haberin Editörü: Emre Aladağ