Yaklaşık 30 kişinin yaşadığı huzurevinde düzenlenen moral gecesinde Başkan Kasap, yaşlılarla sohbet ederek Babalar Günü'nü kutladı ve sağlık dileklerinde bulundu.
Başkan Kasap, programda huzurevi sakinleriyle vakit geçirdi. Onlara çocukları gibi yaklaştıklarını, sık sık ziyaret ederek sohbet ettiklerini belirtti.
Kasap, hekim kimliğiyle yaşlıların sağlıklarını yakından takip ettiğini ve hepsine sağlıklı, huzurlu günler temenni etti.
Etkinlik sona erdikten sonra Başkan Kasap, huzurevinden ayrıldı.
Haberin Editörü: Okan AVŞAR