imza eklemek. (resimli anlatım)

Konu, 'Forum Hakkında' kısmında xhakanx tarafından paylaşıldı.

  1. xhakanx

    xhakanx Süper aktif yorumcu

    Kayıt:
    30 Haziran 2006
    Mesajlar:
    2.307
    Beğeniler:
    598
    Nereden:
    Ordu
    yeni üyelerin bi çoğu bu sorunla karşılaştığı için bunu size resimli anlatmaya çalışacağım ...

    şimdi bilgisayarınızdaki bir resmi imza olarak kullanmak istiyorsunuz ve yapmanız gereken şey www.imageshack.us ilk olarak bu adrese giriyorsunuz ve karşınıza resimdeki gibi bir yer açılıyor

    < Resme gitmek için tıklayın >


    resimde 1 ve 2 olarak ta yazdım şimdi onları anlatacağım

    ilk önce gözat a tıklıyoruz yani 1 numara olana.tıklayınca bir pencere acılacaktır pc nizi gösteren.o pencereden kullanmak istediğiniz resmi bulup seciyorsunuz ve aç deyip kapatıyorsunuz

    ve sıra 2 numarada host it yazana tıklıyoruz bu kez ve bekliyoruz

    ve bekledikten sonra pencere kendini yeniliyor ve başka bir sayfa acılıyor adreslerin bulunduğu. burada bize lazım olan adresi yani doğru adresi almalısınız onuda resimde anlattım işaretli olan adresi kopyalıyoruz

    < Resme gitmek için tıklayın >


    evet adresimizi aldık şimdi bunu imzamıza koyacağız kontrol panelinden giriş yapıyoruz

    < Resme gitmek için tıklayın >



    şimdi ise imza düzenle diyoruz resimdede görüldüğü gibi

    < Resme gitmek için tıklayın >


    şimdi resimde gördüğünüz yazı yazma alanına biraz önce kopyaladığımız adresi yapıştırıyoruz

    < Resme gitmek için tıklayın >


    ve imzayı kaydet diyoruz ama ilk olarak önizleme yapmanızı tavsiye ederim nasıl görünüyo diye bir bakın beğendiyseniz imzayı kaydet deyip çıkabilirsiniz

    < Resme gitmek için tıklayın >


    hepinize kolay gelsin :)
    Yorumsuz, Tian_kong, BAYBARS. ve 3 kişi daha bunu beğendi.
  2. Yorumsuz

    Yorumsuz Yeni yorumcu

    Kayıt:
    30 Haziran 2006
    Mesajlar:
    0
    Beğeniler:
    0
    bu anLatmıa ne denir heLaL oLsun saoLemeğien sağLık hakan abim...biLmeyen arkadasLar için güZeL oLmus
  3. Yorumsuz

    Yorumsuz Yeni yorumcu

    Kayıt:
    30 Haziran 2006
    Mesajlar:
    0
    Beğeniler:
    0
    güzel anlatım hll olsun:)
  4. ros_ay

    ros_ay Aktif yorumcu

    Kayıt:
    19 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    3.547
    Beğeniler:
    273
    Nereden:
    Belirtilmedi
    tsk ederiz bişey sorcam yalnız resmin üstüne yazı falan yazılabiliyomu yazılıyosa nasıl
  5. xhakanx

    xhakanx Süper aktif yorumcu

    Kayıt:
    30 Haziran 2006
    Mesajlar:
    2.307
    Beğeniler:
    598
    Nereden:
    Ordu
    pc de paint programı var ben onu kullanıyorum yazı yazmak için+ birde resime yazı yazan upload sitesi var hem upload yapıp hemde yazı ekliyor www.yuklet.com burayıda kullanabilirsiniz...
  6. Yorumsuz

    Yorumsuz Yeni yorumcu

    Kayıt:
    30 Haziran 2006
    Mesajlar:
    0
    Beğeniler:
    0
    emeğine sağlıkda gösterdiklerini aynen yaptım ama ınvalid file dedi:D nasıl olcak ???:):)
  7. xhakanx

    xhakanx Süper aktif yorumcu

    Kayıt:
    30 Haziran 2006
    Mesajlar:
    2.307
    Beğeniler:
    598
    Nereden:
    Ordu
    ben bu kadar yardım edebiliyorum sana gerisi sana kalmış kolay gelsin ... :)
  8. balecigirl

    balecigirl Yeni yorumcu

    Kayıt:
    3 Ekim 2006
    Mesajlar:
    279
    Beğeniler:
    0
    Nereden:
    Antalya
    ben yapamadım yaff
  9. Damien

    Damien Aktif yorumcu

    Kayıt:
    28 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    10.397
    Beğeniler:
    588
    Nereden:
    İstanbul
    biliyodum ama emeğine sağlık:D
  10. yApqu

    yApqu Aktif yorumcu

    Kayıt:
    30 Haziran 2006
    Mesajlar:
    1.265
    Beğeniler:
    156
    Nereden:
    İstanbul
    Güzel anLatım Saolasın...
  11. aLayınıza_rebeL

    aLayınıza_rebeL Amatör yorumcu

    Kayıt:
    27 Eylül 2006
    Mesajlar:
    1.053
    Beğeniler:
    82
    Nereden:
    İstanbul
    saoll yaaa
  12. Yorumsuz

    Yorumsuz Yeni yorumcu

    Kayıt:
    30 Haziran 2006
    Mesajlar:
    0
    Beğeniler:
    0
    bende yapamıyodum çünkü aldığım linki aşağıdaki boşluklarada yapıştırıyordum ama mesaj yazdığın bölüme yapıştırıcaksın sadece tmm:)
  13. aliko9797

    aliko9797 Misafir

    Ya arkadaşlar ben giriş yapıyorum ama hallaaaaaa linki görebilmem için üy ol diyoo :S yardım edrim lütfeninir:inir:inir:inir:
  14. VeziR-i AzaM

    VeziR-i AzaM Süper aktif yorumcu

    Kayıt:
    1 Kasım 2008
    Mesajlar:
    6.824
    Beğeniler:
    99
    Nereden:
    İzmir
    E-mail aktivasyonu yapmamışsınız, yaptığınızda sorun ortadan kalkacaktır.

Sayfayı Paylaş