1. Yorumla.Net Satılıktır!
    Yorumla.net forumları, 11 Haziran 2006 da kurulmuş ve zaman içerisinde günlük 100 Bin tekil ziyaretçiye kadar ev sahipliği yapmış şekilde, kendisine sahip çıkabilecek ve eski günlerindeki aktifliği yakalatabilecek yeni sahibini arıyor. Bilgi ve teklifleriniz için: iletisim@yorumla.net adresine mail atınız.

Hafıza Kartında Görünmeyen Dosyalar

Konu, 'Soru ve Cevap' kısmında Earth 2160 tarafından paylaşıldı.

  1. Earth 2160

    Earth 2160 Yeni yorumcu

    Merhaba...

    Geçtiğimiz gün hafıza kartıma %95-%96 dolduracak şekilde müzik klasörü atmıştım. Bugün baktım, o klasör görünmüyor. Gizli dosya ve klasörleri aç diyerek de denedim. Başka bilgisayarlarda da denedim, görünmüyor. Hafıza kartı özelliklerinde dolu gösteriyor ama o klasör ortada yok. Klasörü kaybetmek istemiyorum, başka bir yerde yedeği yok çünkü.

    Çözümü var mıdır acaba bunun?
     
    PLASEBOY bunu beğendi.
  2. BAYBARS.

    BAYBARS. Süper aktif yorumcu

    Böyle bir şey buldum..
     
  3. Earth 2160

    Earth 2160 Yeni yorumcu

    Bu yolu denedim, maalesef işe yaramadı.
     
  4. karazup61

    karazup61 Yeni yorumcu

    bu yöntem hiç bir işe yaramadı. inşallah program virüslü değildir...
     
  5. ayfaks

    ayfaks Yeni yorumcu

    hafza kartındaki tüm herseyei pc ye at sonra telefondan kartı biçimlendir düzeliyo
     
  6. Earth 2160

    Earth 2160 Yeni yorumcu

    O görünmeyen dosyalar PC'ye geçmiyor ama. :) Format atınca o dosyalar da kayboluyor. Geri getirilmesi çok zor, ama mümkün.

    Bunlarla uğraşmadan başka bir yolla çözdüm işi.

    http://www.freecommander.com/fc_setup_.zip

    Bu programla normalde görünen-görünmeyen tüm dosyaları görebiliyorsunuz.
     
    cihatballikaya bunu beğendi.
  7. Eldanar

    Eldanar Yeni yorumcu

    active undelete ile tarat kartı dosyaları kurtarırsın. sonra bıcımlendır
     
  8. YüCCeL

    YüCCeL Amatör yorumcu

    kill avmo kullanmanı tavsiye derim autorun.exe yemiş hafıza kartın google gir sil.bat yaz bu programı indirsonra kartın içine kopyala sonr çalıştır görünmeyen dosyalaırn görünsün
     
    badboy769 bunu beğendi.
  9. anaconde

    anaconde Yeni yorumcu

    earth 2160 altın değerinde bir program altın değerinde bir bilgi çok sağol çok işime yaradı sorununun aynısını yaşadım şimdi çözdüm prog sayesinde =)
     
  10. anilkoysuren

    anilkoysuren Yeni yorumcu

    Kardeşim varya Allah Senden 10000000000kere razı olsun ya o kadar önemli dosyalarımı kurtardım ki sayende anlatamam bigün bulusalımda sana istedigin bi güzelligi yapıyım tekrar saol
     
  11. anka08

    anka08 Yeni yorumcu

    Virüs bulaşmış sanırım.Çünkü antivürüs programları her virüsü bulmuyor.Güçlü vürüsler tabi belli olmuyor.İnş. sandığım gibi değildir
     
  12. palulu1

    palulu1 Yeni yorumcu

    araçlar sekmesinden görünüme gir, ordaki "korunan işletim sistemi dosyalarını gizle" kısmı şeçiliyse seçimi kaldır. dosyaların geri gelecektir.
     
  13. dersenmin

    dersenmin Yeni yorumcu

    freecommander indirdim bi şey anlamdımm biri anlatabilir mi bana...hafıza kartımda bi ödevim vardı onu acill bulmamm lazımmm lütfennnn
     
  14. biricigim26

    biricigim26 Yeni yorumcu

    Kardeşim Allah senden razı olsun sağol çok teşekkürler sayende çok iyi şeyler oldu eyvallah..apka:
     
  15. biricigim26

    biricigim26 Yeni yorumcu

    Program güzel ama senin yönteminde güzelmiş kardeşim programsız hallediyosun işi sende çok sağolapka:
     
  16. Earth 2160

    Earth 2160 Yeni yorumcu

    Dosyaları saklayan bir virüs yüzünden uğraşmıştım epey. Bu virüsler dosyayı ya gizli dosya ya da sistem dosyası haline getiriyor. Gizli dosyaları görmek kolaydır.

    "Araçlar>Klasör Seçenekleri>Görünüm" => "Gizli dosya ve klasörleri göster"i seçerek.

    Sistem dosyası haline gelmişse dosyamız, ona ulaşmak biraz daha zordur. Yani çoğu kullanıcının bulamayacağı hale gelmiştir bu dosya. Bunun için de "Araçlar>Klasör Seçenekleri>Görünüm" => "Korunan işletim sistemi dosyalarını görüntüle"yi seçmek yeterlidir.

    Dosyamızı kurtardıktan sonra "Araçlar>Klasör Seçenekleri>Görünüm" den "Korunan işletim sistemi dosyalarını görüntüle" tikini kaldırmanızı tavsiye ederim Windows güvenliği açısından.

    Freecommander yardımıyla kurtarmıştım ben dosyalarımı. Aynı şekilde gizlenen içeriği Winrar ile de görebilirsiniz.

    Önerilerini sunan arkadaşlara teşekkür ederim.
     
  17. fatih_mehmet

    fatih_mehmet Yeni yorumcu

    eyvallah saolasın valla kafayı yiyecektim...
     
  18. prince42

    prince42 Yeni yorumcu

    SaqoLasın Kardeşim saatLerdir uqraşıyodum waLLa eLine saqLık :)
     
  19. mhmt44

    mhmt44 Yeni yorumcu

    kralsın kral valla çok saol allah kalbine göre versin.
     
  20. ahmet_yav65

    ahmet_yav65 Yeni yorumcu

    dostum süper programmm :D
     

Sayfayı Paylaş